چند روزه که رفتی اما انگاری یکساله.بیشتر از این نمی تونم......

عشقم مهران ررررررررفت

چند روزه که رفتی اما انگاری یکساله.بیشتر از این نمی تونم......

من ازت خاطره دارم

چه جوری یادت بیارم

ما روزای خوبی داشتیم

همشون جا گذاشتیم

چند روزه میشه که رفتی

اما انگاری یه ساله

بیشتر از این نمیتونم

بی تو خوشبختی محاله

کجاست اون خاطره هامون ؟؟

چی شد اون حال و هوامون ؟؟

چقده دل نگرونم واسه ی آرزوهامون واسه ی آرزوهامون

کجاست اون خاطره هامون  ؟؟

چی شد اون حال و هوامون ؟؟

چقده دل نگرونم واسه ی آرزوهامون واسه ی آرزوهامون

تو که بی نام و نشونی کجا دنبالت بگردم

چرا من تنها بمونم آخه من کاری نکردم

دیگه طاقتم تمومه کاشکی حالمو بدونی

دارم از نفس میفتم کاش خودت رو برسونی

کجاست اون خاطره هامون ؟؟

چی شد اون حال و هوامون ؟؟

چقده دل نگرونم واسه ی آرزوهامون واسه ی آرزوهامون

کجاست اون خاطره هامون ؟؟

چی شد اون حال و هوامون ؟؟

چقده دل نگرونم واسه ی آرزوهامون واسه ی آرزوهامون



+ نوشته شده در  یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت 20:31  توسط دخترکی ساده